Arabako Lanbide Heziketako ikastetxeek antolatutako AVANZA ORIENTA VII. edizioak Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko tutore eta orientatzaileak bilduko ditu berriro, lan-programa interesgarri batekin. Ezagutu aurtengo hitzaldiak eta dinamikak, eta ez geratu plazarik gabe Arabako prestakuntzaren egutegian nahitaez egin beharreko hitzordu honetan.
Izena-eman
Plazak mugatuak dira, eta izen-emateak onartuko dira lekua bete arte.
Jardunaldira joatea doakoa da.
Programa
09:00h. - 09:15h. | Inaugurazio instituzionala
09:15h. - 10:15h. | Enrique Barra
"Lasaitu: AAk ez zaitu ordezkatzen, indartu egiten zaitu"
10:15h. - 11:30h. | Mahai Ingurua
"Inklusioa, motibazioa eta transformazioa: Oinarrizko LH-ren superbotereak"
11:30h. - 12:00h. | Kafea
12:00h. - 13:30h. | Diana Jiménez
"Oreka emozionala: gainditu gabeko irakasgaia"
13:30h. | Jardunaldiaren amaiera
Hizlariak
Madrilgo Unibertsitate Politeknikoko ETSI Telekomunikazioko irakaslea eta CyberAula Hezkuntza Berrikuntzako Taldeko koordinatzailea.
Teknologiak bultzatutako ikaskuntza-inguruneetan hezkuntza-edukiak sortzeari eta banatzeari buruzko proiektu europar eta nazionaletan parte hartzen du (Technology Enhanced Learning - TEL).
50 ikerketa artikulu baino gehiago argitaratu ditu, eta Adimen Artifiziala Goi Mailako Hezkuntzan integratzeari buruzko txostenak egiten lagundu du.
Adimen Artifiziala (AA) gure ikasgeletan dago jada: edukiak sortzen ditu, automatikoki zuzentzen du eta ikaskuntza pertsonalizatu ere egiten du. Hainbat erakundetan erabiltzen ari diren benetako adibideak ekarriko ditugu, zure egunerokoan adimen artifiziala nola aplikatu ikus dezazun. Baina erronka garrantzitsuak ere badakartza: plagioa eta eten digitala, “zor kognitibo” ospetsua… Horregatik, modu etiko eta arduratsuan erabiltzen lagunduko diguten gaitasunez, arauez eta jardunbide egokiez hitz egingo dugu. Irakaslea bazara eta AAk kontrola galdu gabe zure potentziala nola biderkatu dezakeen jakin nahi baduzu, hitzaldi hau zuretzat da.
Psikologoak diziplina positiboko arlo guztietan du ziurtagiria, eta ibilbide luzea du gazteei, familiei eta hezkuntza arloko profesionalei laguntzen.
Bere lanaren zati bat irakasle taldeen prestakuntzan oinarritzen da, eta hainbat gai lantzen ditu, hala nola kudeaketa emozionala, gatazken prebentzioa, trebetasun sozioemozionalen garapena eta nerabeen antsietatearen maneiua. Hainbat libururen idazlea da, eta komunikabideetan kolaboratu ohi du. Esperientzia handia du nazioko eta nazioarteko kongresuetan txostengile gisa.
Ongizate emozionala eta motibazioa ez dira aparteko bat, ikaskuntza esanguratsu oro eraikitzeko oinarria dira. Hitzaldi honetan, nerabezaroan eta gaztaroan garunak nola funtzionatzen duen aztertuko dugu, baita gure ikasleek bizi dituzten aldaketa emozional, sozial eta kognitibo sakonek zer inplikazio dituzten ere. Ezaugarri horiek ulertzea funtsezkoa da: erlazionatzeko modua, kontzentratzeko gaitasuna, emozioen kudeaketa eta, azken batean, nola ikasten duten baldintzatzen dute.
Oinarrizko LH inklusiorako, hazkunderako eta eraldaketarako benetako aukera da ikasteko eta garatzeko beste modu batzuk behar dituzten ikasleentzat. Prestakuntza-modalitate honek ikasteko interesa nola berpizten duen aztertuko da, ikasleen beharretara egokitutako ingurunea eskainiz eta ibilbide pertsonal eta profesional berriei atea irekiz.
Oinarrizko graduen
koordinatzailea
Egibide (Hetel)
Ikaskuntza Berezien
zuzendaria
Eusko Jaurlaritza
Ikasteburua
IFP EL CARMEN LHI
(Ikaslan Araba)